20 aprilie 2024

Miercuri, la Târgovişte, Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa, întâlnire cu contribuabilii

www.mariusbuga.ro_images_erusu1ANUNŢ ÎNTÂLNIRE CU CONTRIBUABILII

Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Dâmboviţa organizează MIERCURI, 5 OCTOMBRIE 2016, începând cu ora 10.00, la sediul instituţiei din Târgovişte, Calea Domnească, nr. 166 (zona 2 Brazi), în Sala de conferinţe de la mezanin, întâlnirea lunară dedicată informării fiscale a contribuabililor, având tematica următoare:

1. Obligaţiile fiscale generale de declarare şi de plată din luna octombrie 2016.

2. Noutăţile legislative fiscale.

3. Impozitul pe veniturile microîntreprinderilor.

4. Cele mai interesante speţe dezbătute în ultima perioadă.

Contribuabilii care doresc să primească, în timpul întâlnirii, clarificări cu privire la o anume problematică particulară din cadrul subiectelor prezentate, sunt rugaţi să trimită întrebarea în timp util (în vederea pregătirii răspunsului) pe adresa de email catalin.dumitru.db@mfinante.ro, cu menţiunea „referitor întâlnire contribuabili”.

Vă aducem la cunoştinţă şi apariţia următoarelor acte normative:

1. Hotărârea Camerei Consultanţilor Fiscali nr. 9 din 13 septembrie 2016 privindsusţinerea examenului de atribuire a calităţii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent – sesiunea noiembrie 2016 (Monitorul Oficial nr. 751 din 27 septembrie 2016).

IMPORTANT!

Reamintim primăriilor, precum şi furnizorilor care au de recuperat sume de la acestea, faptul că prin O.G. nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016 au fost majorate sumele defalcate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale cu suma de 450.000 mii lei care se va aloca pe judeţe şi municipiul Bucureşti, în scopul achitării plăţilor restante la data de 30 iunie 2016, rezultate din relaţii cu:

a) furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări, inclusiv cei care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat;

b) bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale.

În scopul alocării sumelor, primăriile pot depune, până la data de 31 octombrie 2016, la administraţiile finanţelor publice, cereri scrise însoţite de următoarele documente:

a) situaţia obligaţiilor de plată către furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări;

b) certificatele de atestare fiscală ale furnizorilor de bunuri, servicii şi lucrări emise de organele fiscale;

c) acorduri încheiate între primării şi furnizorii de bunuri, servicii sau lucrări pentru stingerea obligaţiilor fiscale. Prin aceste acorduri furnizorii de bunuri, servicii şi lucrări confirmă faptul că sunt de acord cu stingerea obligaţiilor fiscale.

Pentru detalii, consultaţi O.G. nr. 14/2016, precum şi O.M.F.P. nr. 2229/2016 din 13 septembrie 2016 de aplicare a prevederilor art. 55 alin. (3) – (17) din Ordonanţa Guvernului nr. 14/2016 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2016.

 

 

 

SEF ADMINISTRATIE

Ec. EMILIAN RUSU

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial