6 mai 2024
GĂEŞTI – Compania de Apă e surdă şi mută? Cine dracu’ să bea o apă aşa murdară?!

GĂEŞTI – Compania de Apă e surdă şi mută? Cine dracu’ să bea o apă aşa murdară?!

“Stimate domnule director general ing. Radu Vasilescu, Cu respect, ma adresez dvs. in calitate de corect platnic al serviciilor oferite de compania pe care o conduceti. Problema cu care va deranjez este ca, periodic, pe usa de la bloc apare un anunt in care este instiintata asociatia de proprietari ca este debitoare la dvs. Pana aici e posibil ca totul sa fie corect din punctul dvs. de vedere. Din punctul meu de vedere, ca platitor de facturi la zi, conform index-ului aratat de contoarele montate in apartament, nu este in regula. Asa cum in comunicatele pe care le emiteti faceti referire la legea nr. 241/2006 publicata M. Of. nr. 563 din 29 iunie 2006 in care faceti trimiteri doar la plata, sa stiti ca aceasta lege are multe paragrafe in care se vorbeste de calitatea apei (vezi si Legea 458/2002). Va rog sa ma respectati asa cum va respect si eu. Eu consider ca este lipsa de respect din partea dvs. ca apa pe care eu o platesc ca fiind potabila ea sa se prezinte ca un lichid negru si urat mirositor cel putin de cateva ori pe saptamana (ultima oara in aceasta dimineata). De aceea, va rog sa dispuneti un control in orasul Gaesti in care sa concentrati cel putin atatea forte ca si la completarea periodica a vestitelor hartii A4, in care un director general si un jurist ameninta de-a valma atat pe rai platnici, cat si pe cei cu facturile la zi, ca o sa li se debranseze imobilul. Pana sa debransati imobilul sau imobilele, va rog insistent sa recititi legea in care se pare ca aveti si atributii, nu doar drepturi. De aceea cer inca o data respect in raporturile cu mine ca si platitor de taxe si impozite, pentru ca pana una alta eu inca platesc mizeria pe care o distribuiti in apartament la pret de apa potabila. De asemenea, poate exista o aplecare a dvs. catre client si poate incercam sa incheiati un contract direct intre companie si client. Poate e mai simplu: daca nu plateste consumatorul se deconecteaza doar acela si nu tot imobilul. Bineinteles ca atunci serviciile pe care le oferiti chiar trebuie sa fie de calitate, asa ca sigur nu este de preferat din partea companiei. Este mai simplu sa oferiti servicii de proasta calitate unor imobile decat sa o faceti in fata legilor. Astept cu interes urmatoarea instiintare de plata! Inginer Ion Dimofte Gaesti Dambovita – strada 1 Decembrie, bloc 64, asociatia de proprietari nr. 9″, scrie Cronica Găeștiului.

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial