Dum. dec. 22nd, 2024

gastrazi “Nici în celelalte cartiere nu vor mai rămâne garaje. Dărâmarea garajelor presupune două mari beneficii: în primul rând se igienizează zona unde este mizerie, rugină, sunt şobolani, cadavre de animale, şerpi, buruieni, iar în al doilea rând schimbăm aspectul estetic al cartierelor.

De fiecare dată când am demolat garajele, imediat am venit cu asfaltul, cu marcajele, cu urbanizarea zonei.

Nu o să începem să demolăm garajele din altă zonă a Târgoviştei până nu avem finanţarea, materialele şi oamenii, astfel încât în două săptămâni, în locul garajelor, să fie gata parcarea asfaltată, marcată, cu iluminat public stradal şi cu spaţii verzi.

Nu poţi să dărâmi nişte garaje şi să nu oferi imediat soluţia mai bună şi mai eficientă.

Aşa se va merge. Evident, eu mi-aş dori, într-o săptămână, să rezolv tot oraşul.

Însă nu putem, pentru că nu avem nici banii necesari, nici oamenii necesari, nici forţa necesară”.

Zona următoare cu care o să începem va fi Micro III unde sunt foarte multe garaje şi unde avem un spaţiu pe care putem să-l folosim mult mai eficient.

Însă nu o să facem atâta timp cât nu suntem pregătiţi să schimbăm totul în două săptămâni.

În Londra, Milano, München sau Madrid nu sunt garaje. N-or să mai fie nici la Târgovişte!

În tot ce înseamnă reguli urbanistice, pentru un loc de parcare este nevoie de 11,5 m, acesta este coeficientul pe care ţi-l dă legea.

În realitate, orice garaj are 20 metri. Deci, practic, la un garaj dărâmat creăm un loc de parcare în plus.

La 600 de garaje dărâmate, o să avem 1200 de locuri de parcare”, a calculat Gabriel Boriga.