lun. dec. 23rd, 2024

Duminică, 28 octombrie, ProTv a condus detaşat în topul audienţelor întreaga zi: “România, te iubesc!”, cea mai urmărită ediţie de la lansare. Peste 3.000.000 de telespectatori au mers pe “Drumul ţigărilor”.

Duminică, 28 octombrie, telespectatorii au demonstrat încă o dată că sunt Pro, iar pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani “România, te iubesc!” a stabilit un nou record de audienţă, Ştirile ProTV de la ora 19:00 au avut cea mai urmărită ediţie de la 1 Decembrie 2003 incoace, iar filmul de acţiune “Columbiana”, cel care a şi îngenuncheat emisiunea X Factor, difuzată de Antena 1, a fost al II-lea cel mai urmărit film din acest an.

Astfel, la nivelul întregii zile, ProTv a înregistrat, în medie, pe publicul comercial din mediul urban 5,2 puncte de rating şi 20,3% cotă de piaţă, iar pe publicul din mediul urban 4,5 puncte de rating şi 16,1 procente din cota de piaţă.

Ştirile ProTV, cea mai urmărită ediţie din 1 Decembrie 2003 incoace la nivelul publicului comercial

Duminică, 28 octombrie, Ştirile ProTV au avut cea mai urmărită ediţie din 1 Decembrie 2003 incoace, la nivelul publicului comercial. În intervalul 18:58 – 19:49, atunci când a fost difuzată producţia, ProTv înregistra, în medie, pe publicul sau tinta, nu mai puţin de 15,5 puncte de rating şi 32,9% cotă de piaţă, de mai bine de trei ori faţă de Antena 1, care avea un rating de doar 4,5 puncte şi o cotă de piaţă de 9,5 procente.

Şi pe publicul din mediul urban ProTV şi-a spulberat competitorii, înregistrând, în medie, 14,1 puncte de rating şi 27,1% din cota de piaţă, de trei ori mai mult faţă de Antena 1, clasată şi de această dată pe locul al II-lea, cu un rating de doar 4,7 puncte şi 9 procente din cota de piaţă.

În minutul de aur al producţiei, 19:27, aproape 4.000.000 de români erau cu ochii pe ProTV.

“Columbiana” a anihilat X Factor

Antenei 1 i-a lipsit cu desăvârşire factorul X, iar “Columbiana”, filmul de acţiune difuzat de ProTV în intervalul 20:31 – 22.39 a fost nu doar lider de audienţă, ci şi al II-lea cel mai urmărit film al anului, pe publicul din mediul urban.

Astfel, pe publicul comercial ProTV a fost lider de audienţă, cu un rating mediu de 13,7 puncte şi 27,8% din cota de piaţă. În tot acest timp, Antena 1, clasată pe locul al II-lea, obţinea de aproape două ori mai puţin, respectiv 7,5 puncte de rating şi 15,2% cotă de piaţă.

“Columbiana” a fost campioană şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat un rating mediu de 11,1 puncte şi 21% cotă de piaţă, spre deosebire de Antena 1, care a obţinut 6,4 puncte de rating şi 12,1% cotă de piaţă.