„Cu circa trei luni în urmă noi am anunţat că începem un program de inventariere a tuturor clienţilor noştri, un recensământ al clienţilor.
Am spus atunci că cine nu vine să îşi înnoiască în cinci zile contractul îi vom debranşa. Nu s-a trecut la debranşare, dar nici oamenii nu au venit din proprie iniţiativă să trecem la acest formular de contract.
Acest proces de inventariere are mai multe raţiuni. Primordială este aceea de a vedea şi noi dacă numărul de abonaţi pe care îl avem în documentele noastre este cel real sau nu, să unificăm formularele de contract, fiindcă avem 6 sau 7 tipuri de formulare făcute în ultimii 6-8-10 ani.
S-a demarat acest proces, suntem în desfăşurare şi cred că o să terminăm undeva la sfârşitul lui octombrie, poate chiar noiembrie, în toată aria noastră de operare.
În activitatea noastră de analiză ne-am creat un deziderat, acela de a creşte producţia cu 10-15%.
Creşterea producţiei se poate face prin creşterea numărului de abonaţi la apă şi canal, prin reducerea numărului celor care fraudează, prin reeducare şi atenţionarea colegilor care fac părţile de citire şi prin reconsiderarea suprafeţelor supuse legii privitoare la colectarea apelor pluviale.
La această dată, în acest interval de când am început inventarierea, am depistat o mulţime de lucruri care nu sunt conforme cu politica de calitate a Companiei de Apă.
Am depistat abonaţi legaţi ilegal la reţeaua de apă, pe strada Cornel Popa din Târgovişte, iar în zona oraşului Titu o mulţime de violări ale apometrelor la agenţi economici şi la persoane fizice.
Noi sperăm ca până pe 25 mai să avem şi concluziile comisiei constituite, în aşa fel încât să putem să ştim cine a greşit, cât este greşeala de mare şi ce măsuri trebuie luate”, a declarat directorul general Companiei de Apă Târgovişte Dâmboviţa, ing. Mircea Constantin.