Românii au talent și-a doborât, vineri seara, propriul record, stabilit acum două săptămâni (când media pe minut era de 2,6 milioane de telespectatori).
Show-ul din 30 martie a avut cea mai bună audiență de când a fost lansat pe Pro TV. La nivel național, media pe minut a sărit de 5 milioane de persoane, iar vârful a ajuns la aproape șapte milioane de români. Datele, în continuare:
La Românii au talent s-au uitat, în medie pe minut, 2,7 milioane de telespectatori din mediul urban (26 rating). Aproape jumătate din telespectatorii de la orașe care se uitau la televizor erau pe Pro TV (48% cotă de piață – market share). Pe următorul loc a fost Antena 1, cu 436.000 de telespectatori media pe minut.
Vârful de audiență la nivel urban: 3,52 milioane de telespectatori (33,5 rating), la ora 21.44
Segmentul comercial: Din totalul publicului Pro TV pe intervalul Românii au talent, 1,52 milioane de telespectatori pe minut au fost din segmentul 18-49 de ani (27,9 rating pe acest target). Pe Antena 1: 216.000 de persoane din segmentul comercial (4 rating).
Audiența posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, la nivel URBAN:
1. Pro TV: 2.734.000 telespectatori (26 rating)
2. Antena 1: 436.000 (4,1)
3. TVR 1: 253.000 (2,4)
4. Acasă TV: 214.000 (2)
5. Antena 3: 169.000 (1,6)
La nivelul întregii țări, aproape 5,2 milioane de telespectatori erau în fiecare minut pe Pro TV, la Românii au talent.
Vârful la nivel național: 6,74 milioane de telespectatori, la 21.44.
Audiența posturilor TV vineri, 30 martie, pe intervalul emisiunii Românii au talent, în mediul NAȚIONAL:
1. Pro TV: 5.174.000 de telespectatori
2. Antena 1: 830.000
3. TVR 1: 703.000
4. Acasă TV: 308.000
5. Antena 3: 283.000
sursa – paginademedia.ro