29 iunie 2022

Finanţe – Consecințele publicității înșelătoare și comparative

bani1COMUNICAT DE PRESĂ
MFP informează asupra consecințelor publicității înșelătoare și comparative
Ministerul Finanțelor Publice derulează o campanie de informare și verificare privind
publicitatea înșelătoare și publicitatea comparativă la un eșantion de 447 de firme, dintre
care 17 mari contribuabili, care comercializează produse alimentare, băuturi și tutun (cod
CAEN 4711).
Programul are ca scop informarea comercianților privind prevederile legale în
domeniul publicității înșelătoare și comparative și a consecințelor defavorabile ale acestora.
De asemenea, sunt analizate mesajele campaniilor publicitare pe care aceste firme le
derulează în mediul on-line, presa scrisă, panotaj stradal, broșuri, pliante etc. În cazul în
care se constată încălcări ale legislației în domeniu pot fi aplicate sancțiuni.
Acțiunile de informare și verificare sunt realizate de reprezentanți ai structurilor de
specialitate din cadrul tuturor Direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice din țară, iar
în perioada următoare vor fi demarate informări și verificări similare în următoarele domenii:
comerț cu amănuntul al produselor farmaceutice în magazine specializate, activități ale
agențiilor de turism și comerț cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare
predominantă de produse nealimentare.
DIRECTOR GENERAL
MARINEL RIZEA
fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial