20 aprilie 2024

Doriți sã obțineți informații generale, din domeniul fiscal, de la ANAF? Sunați la Call – Center!

anafDoriți sã obțineți informații generale, din domeniul fiscal, de la ANAF?

Sunați la Call – Center!
sau
Completați Formularul de contact!

        Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã recomandã ca interacțiunea contribuabililor cu instituția sã se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanțã.
        Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a rãspunde solicitãrilor și întrebãrilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
        De asemenea, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.

        În plus fațã de acestea, având în vedere cã liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadã, vã recomandãm sã utilizați și serviciul de asistențã telefonicã – Call Center și Formularul de contact.

        Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF,  vã rugãm sã apelați CALL-CENTER instituțieila numãrul de telefon 031.403.91.60.

        Specialiștii nostri  rãspund întrebãrilor dumneavoastrã în continuare, de luni pânã vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.

        Dacã toate liniile telefonice sunt ocupate, vã rugãm reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastrã!

        O alternativã la fel de facilã pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro,  la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitãrile sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar rãspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat.

        De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Eforturile tuturor vor contribui la depãșirea cu bine a acestei situații excepționale!

#alaturidevoidarladistanta!
Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuatã prin internet banking sau ghiseul.ro.

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial