„Costurile totale la cele două drumuri din zona montană vor fi peste 80 milioane lei, bani de la Guvern şi fonduri proprii. Noi avem trei sectoare de drum, sectorul unu care este de 17 kilometri, de la Cota 1000 până la Dichiu, din care o parte este pe raza judeţului Prahova şi o parte pe raza judeţului Dâmboviţa.
Pe raza judeţului nostru lucrările sunt terminate, s-a venit de sus cu covorul asfaltic – stratul doi şi au fost necesare doar mici remedieri. De la Cuibul cu Dor până în Drumul Naţional 71 trebuie turnat stratul doi de asfalt, iar judeţul Prahova, pe bani proprii, trebuie să rezolve zonele unde s-au produs alunecări de teren, trebuie să facă Proiect Tehnic, Studiu de fezabilitate şi să facă proceduri de achiziţie publică.
Pe partea Dâmboviţei au fost realizate şi elementele de siguranţă, pe partea Prahovei nu sunt toate, pentru că nu sunt finalizate lucrările. Se lucrează la semnalizarea corespunzătoare pentru a putea fi permis accesul oficial pentru Padina Fest, înainte şi câteva zile după acest eveniment. Sectorul doi este de la Dichiu – intersecţie Zănoaga, unde este implicat doar judeţul Dâmboviţa.
Aici am constatat că pe anumite zone lucrările sunt necorespunzătoare şi se lucrează la refacerea lor, urmează stratul doi de asfalt şi şanţurile, câteva poduri şi podeţe pe traseu. La sectorul trei s-a dus stratul de asfalt până la Mânăstirea Peştera, se va turna stratul unu de asfalt până la Piciorul Babelor şi urmează apoi stratul doi de asfalt. Intenţia mea este să-l termin anul acesta…
Dacă o să calculăm, din 2010 până astăzi este suficient de mult timp ca să putem să mai întârziem cu punerea în funcţiune a acestui drum.
Nu cred că este un secret pentru cineva că Prahova nu-i foarte interesată să cheltuiască pentru drumul acesta, pentru că nu-i foarte important pentru ei, ci este important pentru noi…”, a declarant Adrian Ţuţuianu, preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa.