24 aprilie 2024

Conducerea Spitalului Municipal Moreni, precizări într-un scandal în care nu i s-a oferit dreptul la replică

batm6Drept la replică

In urma apariției in mediul on-line, in publicația „Damboviteanul.com”, a articolului „SESIZAREA CITITORILOR :ROMANIA SECOLULUI 21 –Spitalul Municipal Moreni PACIENTII RABDA DE FOAME SI TREMURA DE FRIG„ , conducerea Spitalului Municipal Moreni solicită publicarea unui drept la replică.

Pentru informarea corectă și completă a opiniei publice precizăm că acest drept la replică este solicitat din respect pentru pacienții Spitalului Municipal Moreni și pentru că aceștia merită să fie informați despre activitatea pe care personalul medical o desfasoara , 24/24, cu scopul îngrijirii optime a bolnavilor.

Considerăm că încă din titlu, articolul la care facem referire vizează senzaționalul și caută să ducă în derizoriu munca personalului medical , Spitalul Municipal Moreni asigura permanenta si continuitatea asistentei medicale pentru populatia arondata , numai în camera de gardă sunt zilnic, zeci de prezentari , iar generalizarea făcută este complet nejustificată.

Menționăm că nu a fost inregistrată la sediul institutiei nicio sesizare sau plangere din partea pacientului sau din partea apartinatorilor acestuia.

S-a efectuat o ancheta interna din care a rezultat ca pacientul s-a prezentat in urgenta, in camera de garda , in data de 7 mai 2020 iar dupa efectuarea investigatiilor medicale a fost directionat in Compartimentul ATI pentru supraveghere si monitorizare continuua.

La momentul prezentarii in camera de garda, au fost explicate pacientului regulile de internare si restrictiile impuse prin acte normative , in contextul pandemiei Covid -19 .

In data de 9 mai 2020 , ora 630 pacientul a cerut sa-i fie servit micul dejun , fapt imposibil pentru aceasta ora, intrucat masa de dimineata este adusa dupa ora 800 .

Pacientul a solicitat insistent unei asistente să coboare la magazinul aflat în vecinătatea spitalului să-i cumpere diverse alimente (la aceea ora magazinul fiind inchis) si cu toate ca i se explică , atat lui cat si apartinatoarei , că în baza noilor reglementari le este interzis să părăsească institutia , a sfidat cu bună știință regulile iar apartinatoarea a coborât pentru a se întâlni cu fiica sa, punând astfel în pericol atât sănătatea ei, a soțului, cât și siguranța secției pe care se afla, venind in contact cu persoane din exterior.

In ce priveste conditiile hoteliere, intrucat timp de 3 zile consecutiv temperatura medie a aerului exterior a fost peste 100C, incepand cu data de 1 mai 2020 , furnizarea agentului termic a fost sistata in toate locatiile spitalului, conform programului de vara, fiind asigurata permanet numai apa calda menajera.

Va asigurăm că înainte de a fi reprezentanți ai spitalului , suntem oameni și înțelegem teama, neliniștea și dorința unui fiu sau a unei fiice aflați în exterior. Dar, în același timp avem datoria de a respecta norme și reguli, tocmai pentru ca activitatea medicală să se desfășoare în condiții de normalitate. Am vrea să fie totul perfect, din păcate nu este așa întotdeauna, uneori sunt scurt-circuite in comunicare, dar sub nici o formă nu este vorba despre personal inuman și condiții de ev mediu. Dimpotrivă, pacientul s-a aflat permanent sub observație, iar înțelegerea situației a fost dincolo de ordonanțe și reguli.

Ținând cont de aspectele menționate, considerăm că articolul denigreaza activitatea din Spitalului Municipal Moreni, atât prin titlu cât și prin conținut.

 

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial