mie. dec. 25th, 2024

pasaj-gaestiDe două săptămâni s-a reluat calvarul pe DN61, mai exact pe pasarela de peste calea ferată din Găeşti, care face legătura cu Autostrada Bucureşti- Piteşti. De trei ori s-a turnat covor asfaltic anul trecut (nu mai vorbim de cârpeli), şi, iată, grinda de la pasaj e gata să cedeze din cauza faptului că nu se respectă tonajul. Pasarela trebuie să intre în reparaţie capitală. Până vor avea loc licitaţiile,  până se vor finaliza contestaţiile, până vor începe şi se vor finaliza lucrările, se va circula pe un singur sens! Transportatorii, în special cei cu agregate, ar trebui să aibă o încărcătură de cel mult 26 de tone, dar majoritatea au peste 40 de tone. Şi de ce să ne mai mirăm că prin gropile de pe pasarelă vedem  fisurile în grinzile de la pasaj!? Îi cântăreşte cineva? Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier – I.S.C.T.R  este organismul tehnic permanent specializat în subordinea Ministerului Transporturilor, asigurând la nivel naţional inspecţia şi controlul respectării reglementărilor naţionale şi internaţionale în domeniul transporturilor rutiere.

I-a văzut cineva pe stimabilii vreodată în Găeşti, oraşul tranzitat zilnic de mii de maşini?

sursa – Cronica de Găeşti