28 martie 2024
REGATA: Bilanț după primele şase luni de vânzări online

REGATA: Bilanț după primele şase luni de vânzări online

Webp.net-resizeimage (1)Regata, cel mai mare importator de gresie și faianță din Romania, a lansat la sfârșitul anului trecut magazinul online www.regata.ro pentru a veni în sprijinul clienților din Romania.

Cu peste 5000 de produse listate în platforma www.regata.ro, din categoriile gresie și faianță, materiale de construcții, amenajări interioare, sanitare, instalații, termice și gradină, acum e mult mai simplu să alegi pentru acasă produsele de care ai nevoie.
La momentul lansării magazinului online REGATA, directorul comercial al companiei dâmbovițene, Romeo Arvinte, declara “Vrem să asigurăm și să oferim clienților noștri o experiență completă de shopping online. Regata este o companie cu istorie si cu un flux mare de operațiuni.”

Peste 3000 de comenzi online livrate
Cumpărăturile s-au mutat preponderent în mediul online, iar asta a motivat compania să se dezvolte mai rapid pe acest canal. Dupa primele șase luni de activitate, magazinul online www.regata.ro a reușit să atingă o cifră de vânzări cu mult peste previziunile financiare facute pentru primul semestru al anului 2020.

Cu peste 3200 de clienți activi în e-shop-ul REGATA și peste 3000 de comenzi livrate cu succes până acum, compania consideră că acest canal de vânzări va trebui dezvoltat în viitorul apropiat, principalele avantaje ale magazinului online www.regata.ro fiind rapiditatea și simplitatea plăsarii unei comenzi, plus existența stocurilor mari de produse pe care compania le deține.
Clientul poate opta pentru livrarea cu oricare din cele patru firme de curierat care colaborează cu magazinul online REGATA, sau iși poate ridica personal produsele comandate, prin sistemul “Rezervă în magazin”, de la sediile magazinelor REGATA din Târgoviște. Platforma este destul de intuitivă, astfel că procesul de comandă este simplu și rapid.
După cum era de așteptat, cele mai căutate produse au fost din categoria plăcilor ceramice, urmate îndeaproape de materialele de construcții și produsele din categoria amenajărilor interioare.
Planuri de viitor
În prezent, magazinul online derulează constant campanii de comunicare și fidelizare a clienților. Compania a inteles cât de important e locul pe care oamenii îl numesc “acasă”, astfel că acordă o importanță deosebită gamei de produse pe care le comercializează, atât pe rafturi, cât și în online.
“Nu a fost simplu, dar am reusit sa schimbăm mindset-ul întregului staff și să începem să gândim și acționăm online. Vom continua să ne dezvoltăm în forma omnicanal și să întărim prezența noastră în mediul online. Vom continua să inovăm și să oferim clienților noștri cele mai bine produse, la cele mai bune prețuri și servicii, atât în magazinul online, în cel traditional, cât și în distribuția națională” a mai completat directorul comercial al companiei, Romeo Arvinte.

REGATA este unul dintre cei mai mari importatori de gresie și faianță din România, cu o istorie de peste 27 de ani ca retailer și reseller specializat pe amenajări interioare, plăci ceramice și materiale de construcții.
În Târgoviște, Dâmbovița funcționează 5 magazine si 5 depozite REGATA; în prezent compania numără peste 250 de angajați.

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial