„Un pod cu probleme este cel de la Pucioasa, pod care are o dublă funcțiune, deservește și transportul pe calea ferată și transportul rutier pe Drumul Național. Este vorba despre podul de la kilometrul 68+605. Este în administrarea Societății Naționale a Căilor Ferate, deci nu a Drumurilor Naționale.
În anul 2014 s-au produs avarii grave la infrastructură, care au determinat distrugeri ale pragului de fund, coborâri accentuate ale talvegului râului Ialomița, care pot conduce la prăbușirea obiectivului în cazul unor precipitații abundente sau acumulări periculoase în barajul de la Pucioasa care ar necesita o operațiune excepțională de deversare de la acest lac. A
m adresat o solicitare Companiei Naționale de Investiții, pe 17 februarie 2015, ea are la bază o constatare a Comitetului Județean pentru Situații de Urgență și o hotărâre a acestui organism și împreună cu dl prefect Ioan Marinescu am trecut la elaborarea unui proiect de hotărâre de guvern pentru obținerea de fonduri.
Estimăm că valoarea lor va fi una foarte mare, pentru că podul este construit în 1909 și necesită investiții masive”, a atenţionat Adrian Țuțuianu, preşedintele Consiliului Judeţean Dâmboviţa.