Potrivit prevederile art.133 alin.( 1 ) , lit. a din OUG 57/2019 –Codul Administrativ, consilierii locali sunt convocati in sedinta ordinara in data de 15.04.2021, ora 17 la sediul Consiliului Local Gaesti .
Ordinea de zi a sedintei este urmatoarea :
1)-Proiect de hotarare privind, trecerea din domeniul public în domeniul privat al orasului Gaesti, a suprafetei de 100 m.p. teren siuat in str. Unirii, nr.20 A , precum și completarea Inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul privat al U.A.T. Gaesti cu aceasta suprafata de teren – initiator – primar Gheorghe Grigore ;
2) – Proiect de hotarare privind, privind închirierea prin licitaţie publică a terenului în suprafaţă de 16 mp,situat in piata agroalimentara Sf. Ilie – initiator – primar Gheorghe Grigore ;
3) –Proiect de hotarare privind aprobarea unui drept de uz pe o suprafata totala de 350 m.p. apartinand domeniului public al Orasului Gaesti in favoarea societatii de Distributie Energie Electrica Romania – Sucursala Targoviste initiator – primar Gheorghe Grigore ;
4)- Proiect de hotarare privind aprobarea și indexarea impozitelor și taxelor locale , precum și a taxelor speciale, pe anul 2022 ,initiator – primar Gheorghe Grigore ;
5)- Proiect de hotarare privind aprobarea contului de execuţie a bugetului de venituri şi cheltuieli al Orasului Gaesti la data de 31.03.20212022 ,initiator – primar Gheorghe Grigore ;
6) Proiect de hotarare privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021 initiator – primar Gheorghe Grigore ;
7) Proiect de hotarare privind alegerea presedintelui de sedinta al Consiliului Local Gaesti pentru o perioada de 3 luni (mai –iulie 2021) initiator – primar Gheorghe Grigore ;
PRIMAR,
Jr. Gheorghe Grigore