„Referitor la Programul „Mere în şcoli” am rămas surprins de tonele de broşuri care se produc la CJD.
Întâmplător, cea care le-a făcut a fost firma Adhoc Advertising, cea care a realizat şi toate materialele de propagandă electorală ale PDL pentru campania din 2012.
Am căutat ce s-a făcut pe programul acesta cu mere în şcoli.
Am să vă prezint în curând şi alte lucruri de genul acesta. Justificarea serviciilor din CJD este aceea că au fost desfăşurate anumite acţiuni de sprijin pentru program, adiacente. Una dintre acţiunile adiacente pe acest program ar fi producţia de pliante.
Din acest pliant aflăm că merele Ionatan sunt bogate în vitamina C, că mărul nu este doar o sursă de sănătate, ci el poate fi folosit şi la înfrumuseţare pentru că putem să ne facem măşti.
Ne mai spune pliantul că mărul îl ţine pe doctor la distanţă de sufletul şi trupul nostru, iar undeva scrie chiar că «merele te fac mai deştept».
Ce s-a cheltuit de la CJD pe acest program? S-au cheltuit 52.253 lei, bani publici, în anul 2012, pe o măsură de acest tip, adiacentă, şi se pretinde că s-au făcut 43.000 de pliante de genul acesta.
Eu am găsit cu greu unul prin CJD. Mai am o nelămurire! Îi tot rog pe cei de la «achiziţii» să-mi aducă şi mie nişte tricouri cu zimbri. S-au făcut vreo 8000 de tricouri cu zimbri şi tot caut un tricou.
N-am găsit pe nicăieri”, spune av.Adrian Ţuţuianu, preşedintele CJD.