„Din valoarea investiţiei, până astăzi s-au decontat 5,4 milioane lei. La data de 18 septembrie, Guvernul Cioloş ne-a anunţat pe toţi cei din administraţia publică locală şi pe constructori că a consumat banii alocaţi pe acest program şi ar trebui sistate.
Din fericire pentru noi, am avut un constructor bun, Societatea Comercială Port Trans de la Titu, care a continuat lucrările, are de încasat acum peste 5 milioane lei şi suntem de o săptămână, în fiecare dimineaţă la ora 08.00, la uşa Ministerului Dezvoltării. Aşteptăm ca Guvernul României să publice în Monitorul Oficial Ordonanţa de Urgenţă privind rectificarea bugetară.
Drumul este unul care trebuia făcut, iar la acesta judeţul Dâmboviţa îşi asumase o obligaţie în anul 2005 când a fost scris şi apoi finanţat proiectul Drumului Sudului Dobra – Titu – Potlogi – legătura cu Autostrada. Din păcate, până în 2012, nu s-a făcut nimic. În mandatul 2012-2016, ne-am ocupat mai întâi de studiul de fezabilitate, de proiect tehnic, am finalizat achiziţia publică şi am încheiat contractul de lucrări în luna februarie a acestui an.
Suntem în luna noiembrie. Aveam 18 luni pentru execuţia acestui proiect. Iată că s-a putut face într-un timp foarte scurt, cu insistenţele mele şi cu implicarea deosebită a constructorului, a proiectantului şi a salariaţilor Directiei Tehnice a Consiliului Judeţean”, a declarat Adrian Ţuţuianu, preşedintele CJ Dâmboviţa.
„Suntem în licitaţie publică acum. Am pregătit şi un proiect cu finanţare europeană.
E prioritatea 2 pe programul Operaţional Regional de la Șelaru până la Găeşti.
Dacă nu vom putea să accesăm prioritatea 2, ne vom ocupa ca acest drum să fie introdus pe Ordonanţa 28/2013 în anul care urmează.
Este un drum pe 28 de kilometri estimat la 14,6 milioane de euro”, a mai spusŢuţuianu.