În ședința Consiliului de Administrație al Companiei de Apă, din data de 30.06.2014, s-a hotărât ca în termen de maxim 15 zile să fie finalizat raportul asupra cauzelor care au determinat apariția incidentului de la Aninoasa urmând ca acesta să fie înaintat către Consiliul de Administrație.
Referitor la incidentul din luna martie 2014, petrecut în zona Aninoasa, unde a fost ide…ntificată o situație de infestare a apei potabile în urma unei avarii la rețeaua de canalizare, Societatea Română pentru Asigurarea Calității (SRAC) a desfășurat în perioada 19 – 22.05.2014 auditul de supraveghere nr.1 al sistemului de management calitate, mediu, SSM și siguranța alimentelor.
Astfel, pentru incidentul de la Aninoasa, auditorul a propus un program de acțiuni corective care, în principal, constă în următoarele: – Instruirea personalului cu procedura specifică de Planificare și realizare apa sigură; – Propuneri privind ,,Analiza pericolelor” și identificarea de noi puncte critice de control; – Actualizarea planurilor de Analiză a Pericolelor și Punctelor Critice de Control pentru posibile situații de contaminare a apei.
La această dată toate acțiunile corective au fost realizate. Urmare a evenimentului din zona Aninoasa, pe rolul Biroului de mediator Cotenescu Marius Șerban s-a înregistrat cererea de mediere nr. 06/20.05.2014 prin care locuitori ai comunei Aninoasa afectați de incident au solicitat inițierea procedurii de mediere prevăzută in legea 192/2006. Cererea de mediere are termen de soluționare la data de 03.07.2014.
BIROUL DE PRESĂ AL COMPANIEI DE APĂ TÂRGOVIȘTE DÂMBOVIȚA S.A