Ediţia de vineri a show-ului “Românii au talent” de la Pro TV a fost, la nivel de rating în mediul comercial, cea mai bună ediţie a unei emisiuni de divertisment din România, de când s-a introdus sistemul de măsurare al audienţelor cu people metere.
Conform Katar Media, Pro TV a obţinut vineri, în intervalul 20:28 – 23:04, la nivelul publicului comercial – din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani – o medie de rating record de 25,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 54 de procente, în timp ce Antena 1 a obţinut 3,5 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7,4 procente.
Lucrurile au stat la fel şi la nivelul întregului public din mediul urban, unde show-ul “Românii au talent” conduce detaşat cu o audienţă medie de 24,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46,9 procente, în timp ce Antena 1, clasată pe locul al doilea, a obţinut 3,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7 procente.
La nivelul întregii populaţii din România, Pro TV a obţinut pe toată durată emisiunii o medie de aproape 5 milioane de telespectatori care au urmărit emisiunea. În minutul de aur al emisiunii, aproape 6 milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii din România se uitau la Pro TV. La nivelul publicului comercial, în minutul 21:42, show-ul a obţinut o audienţă de 32,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 65,3%, în timp ce Antena 1 obţinea 1,4 puncte de rating şi 2,7%.