mar. dec. 24th, 2024

Românii au talent a intrat în sezonul doi cu o medie de audiență mai ridicata decat la startul de anul trecut. Show-ul de pe Pro TV a fost urmărit, aseară de 2,3 milioane de telespectatori in fiecare minut.

Anul trecut, show-ul lua startul pe 18 februarie, cu o medie de audiență de peste două milioane de telespectatori pe minut.

Cifrele primei ediții din sezonul doi Românii au talent, în continuare:

Media emisiunii de aseară, de pe Pro TV, a fost de 2,3 telespectatori pe minut, în mediul urban, ceea ce înseamnă 21,8 rating. Anul trecut, la prima edițiție din primul sezon, media era de puțin peste două milioane de telespectatori din mediul urban pe minut, cu vârfuri de 2,7 milioane de persoane.

Următoarea clasată pe interval, Antena 1, a fost urmărită de 645.000 de telespectatori, la peste 1,6 milioane de persoane distanță de Pro TV.

Vârful de audiență: 3.053 milioane de telespectatori (29 rating), la ora 22.26.

Segmentul comercial: 1,16 milioane de telespectatori de la Românii au talent au fost din segmentul comercial (18-49 de ani).

Audiența posturilor TV vineri, 17 februarie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-22.43), în mediul urban:

1. Pro TV: 2,298 milioane de telespectatori (21,8 rating)

2. Antena 1: 645.000 (6,1)

3. Acasa TV: 262.000 (2,5)

4. Antena 3: 251.000 (2,4)

5. Kanal D: 169.000 (1,6)

Sursa – paginademedia.ro