lun. dec. 23rd, 2024

www.mariusbuga.ro_images_ptitu

METODOLOGIE SELECŢIE PARTENERI POSDRU

TITLU PROIECTULUI: POTI – Posibilități de Ocupare

prin Transformare in Întreprindere

Art. 1 Cadru general

1.1 In conformitate cu prevederile O.U.G. 64/2009 cu modificările si completările ulterioare, aprobata cu modificări prin Legea 362/2009 si ale Normelor metodologice de aplicare a OUG 64/2009 aprobate prin H.G. nr. 218/2012, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenta a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiara a instrumentelor structurale si utilizarea acestora pentru obiectivul convergenta,

UAT Orașul Titu, judeţul Dâmbovița, cu sediul în Titu, Str. Pictor Nicolae Grigorescu nr 1 , judetul Dâmbovița, aprobă metodologia de selecţie pentru stabilirea unor parteneriate cu entitati de drept privat, in vederea depunerii si implementării unor proiecte finanţate prin PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014-2020 , „Romania Start Up Plus ”Axa prioritară 3: Locuri de munca pentru toti ,Obiectivul tematic 8: promovarea unor locuri de munca durabile si de calitate si sprijinirea mobilitatii lucratorilor, Prioritatea de investiții 8.iii : Activitati independente, antreprenoriat si infiintare de intreprinderi, inclusiv a unor intreprinderi si a unor intreprinderi mici si mijlocii inovatoare, Obiectiv specific 3.7. Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbana.

1.2 În aplicarea metodologiei de selecţie a partenerilor privaţi se vor respecta şi prevederile cuprinse in PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014-2020 (POCU), Axa prioritară 3: Locuri de munca pentru toti, Obiectivul tematic 8: promovarea unor locuri de munca durabile si de calitate si sprijinirea mobilitatii lucratorilor, Prioritatea de investiții 8.iii : Activitati independente, antreprenoriat si infiintare de intreprinderi, inclusiv a unor intreprinderi si a unor intreprinderi mici si mijlocii inovatoare, Obiectiv specific 3.7. Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbana.

Art. 2 Activitatile care vor face obiectul proiectului dezvoltat in parteneriat sunt activitatile eligibile mentionate in Ghidul Solicitantului – Conditii specifice, Prioritatea de investiții 8.iii : Activitati independente, antreprenoriat si infiintare de intreprinderi, inclusiv a unor intreprinderi si a unor intreprinderi mici si mijlocii inovatoare, Obiectiv specific 3.7. Cresterea ocuparii prin sustinerea intreprinderilor cu profil nonagricol din zona urbana

Art. 3 Condiţii de eligibilitate:

3.1 Condiţii generale de eligibilitate pe care trebuie sa le îndeplinească solicitantul partener privat :

a. Sa facă parte dintre categoriile de beneficiari (solicitanţi si parteneri) eligibili in cadrul cererii de proiecte, conform Ghidului Solicitantului – Condiţii Specifice, DMI 3.7.

b. Sa respecte Regulile generale privind eligibilitatea solicitantului si a partenerilor prevăzute in Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale

3.2 Condiţii specifice de eligibilitate pe care trebuie sa le îndeplinească solicitantul partener :

1. Are capacitatea, conform actelor de înființare și funcționare, să desfășoare acțiuni de consiliere și/sau dezvoltare a IMM.

2. Demonstrează desfășurarea, în perioada cuprinsă între 1.01.2012 şi data lansării acestui apel, de activități de formare antreprenorială sau consiliere privind implementarea unor planuri de afaceri specifice IMM. În cazul în care această condiție este demonstrată printr-un proiect/ contract de prestări de servicii, este obligatoriu ca activitățile specifice să fi fost inițiate și finalizate în perioada menționată. Pentru dovedirea acestui element al capacităţii tehnice, administratorul schemei de antreprenoriat va prezenta, după caz, copii după contractele de finanţare, acordurile de parteneriat şi extrasele din anexele relevante la contractele de finanţare (de ex., cererea de finanţare, rapoartele finale etc.) și/sau copii după contractele de prestări de servicii privind activităţile menţionate și/sau alte documente similare, din care să rezulte explicit experienţa solicitată conform prezentului ghid.

3. Sa prezinte minim doua CV-uri relevante ale expertilor, in domeniile cheie in care vor fi implicati in proiect.

La selectie pot participa si consortii de organizatii, cu conditia ca fiecare dintre partenerii implicati in consortiu sa respecte Conditiile generale de eligibilitate si impreuna sa faca proba indeplinirii Conditiilor specifice de eligibilitate.

Art. 4 Modul de depunere a propunerilor de parteneriat:

4.1 Organizatiile interesate sa participe la selectie vor depune la sediul Primăriei Orașului Titu, din Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr 1, judetul Dâmbovița, sau la adresa de e-mail: primariatitu@yahoo.com, pana pe data de 04.10.2016, ora 16.00 urmatoarele documente:

1. Fisa Partenerului completata (conform cerintelor POCU de depunere a proiectelor in sistemul electronic MySMIS), impreuna cu documentele care atesta participarea conform Ghidului specific în perioada cuprinsă între 1.01.2012 şi data lansării acestui apel, de activități de formare antreprenorială sau consiliere privind implementarea unor planuri de afaceri specifice IMM

2. Scrisoarea de intentie, cu mentiunea: “pentru selectia de parteneri POCU pe DMI 3.7, lansat in septembrie 2016”

3. Copie dupa Statutul organizatiei, Codul Fiscal, Hotararea judecatoresca de infiintare,

4. CV-urile a minim 2 experti cheie care vor fi implicati in proiect.

Art. 5 Modul de selecţie a partenerilor

5.1 Înfiinţarea comisiei de evaluare:

Prin Dispoziţia Primarului va fi înfiinţata o comisie de evaluare a propunerilor de parteneriat, formata din 3 persoane, care va avea următoarele atribuţii

asigură procesul de evaluare a dosarelor de participare depuse de potenţialii parteneri privaţi, cu respectarea normelor legale în vigoare aplicabile domeniului şi cu cele ale prezentei metodologii;

analizează eligibilitatea si conformitatea dosarelor individuale de participare;

evaluează calitativ conţinutul dosarelor individuale de participare;

comunică participanţilor rezultatele finale ale evaluării dosarelor individuale, în termen de trei zile lucrătoare de la încheierea perioadei de depunere a dosarelor;

întocmeşte procesul verbal al concursului de selecţie a dosarelor individuale de participare.

5.2 Evaluarea dosarelor de participare

Dosarele de participare vor fi punctate astfel:

Condiţii generale de eligibilitate: (total 2 puncte)

1. Sa facă parte dintre categoriile de beneficiari (solicitanţi si parteneri) eligibili in cadrul cererii de proiecte, conform Ghidului Solicitantului – Condiţii Specifice, DMI 3.7 – 1 punct

2. Sa respecte Regulile generale privind eligibilitatea solicitantului si a partenerilor prevăzute in Ghidul Solicitantului – Condiţii Generale – 1 punct.

Conditii specifice de eligibilitate: (total 8 puncte)

1. Are capacitatea, conform actelor de înființare și funcționare, să desfășoare acțiuni de consiliere și/sau dezvoltare a IMM. – 1 punct

2. Demonstrează desfășurarea, în perioada cuprinsă între 1.01.2012 şi data lansării acestui apel, de activități de formare antreprenorială sau consiliere privind implementarea unor planuri de afaceri specifice IMM. În cazul în care această condiție este demonstrată printr-un proiect/ contract de prestări de servicii, este obligatoriu ca activitățile specifice să fi fost inițiate și finalizate în perioada menționată. Pentru dovedirea acestui element al capacităţii tehnice, administratorul schemei de antreprenoriat va prezenta, după caz, copii după contractele de finanţare, acordurile de parteneriat şi extrasele din anexele relevante la contractele de finanţare (de ex., cererea de finanţare, rapoartele finale etc.) și/sau copii după contractele de prestări de servicii privind activităţile menţionate și/sau alte documente similare, din care să rezulte explicit experienţa solicitată conform prezentului ghid. – 2 puncte

3. Sa prezinte minim doua CV-uri relevante ale expertilor, in domeniile cheie in care vor fi implicati in proiect. – 5 puncte

5.3 Anunţarea şi publicarea rezultatelor

Lista finala a partenerilor selectaţi va fi publicata pe site-ul primăriei

Intocmit,

Șef Birou P.F.I.A.P.I.

Georgeta CĂPRAR,