joi. dec. 26th, 2024

ANALIZA TIMPULUI DE REACŢIE LA APELURILE 112 În perioada de referinţă au fost primite un număr de 35.381 apeluri preluate prin Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112, din care numai la 17.765 apeluri s-a impus intervenţia lucrătorilor de poliţie, celelalte fiind îndrumări şi reveniri. Aplicând principiul „cel mai apropiat poliţist de locul evenimentului intervine” am reuşit să înregistrăm un trend descendent al timpului de reacţie la evenimente, astfel: Nr. crt. Timp de reacţie Perioada 01.01.-15.12.2009 Perioada 01.01.-15.12.2010 +/- +/-% Număr apeluri Procent Număr apeluri Procent 1. 1-10 minute 17.716 98,23% 17.542 98,74% – 174 +0,51% 2. 10-15 minute 186 1,03% 123 0,69% – 63 -0,34% 3. 15-20 minute 74 0,41% 57 0,32% -17 -0,09% 4. peste 20 minute 58 0,32% 43 0,24% – 15 -0,08% 5. Total apeluri 18.034 17.765 – 269 -1,51% Datorită prezenţei active în teren şi a constituirii patrulelor mixte poliţişti-jandarmi, s-a reuşit o diminuare cu 1,51% a numărului de apeluri primite prin Sistemul Naţional Unic pentru Apeluri de Urgenţă 112. Nr. crt. Timp de reacţie Mediul urban Mediul rural +/- +/-% Număr apeluri Procent Număr apeluri Procent 1. 1-10 minute 7.697 100% 9.845 97,78% +2.148 + 2,22% 2. 10-15 minute – – 123 1,22% + 123 + 1,22% 3. 15-20 minute – – 57 0,56% + 57 + 0,56% 4. peste 20 minute – – 43 0,43% + 43 + 0,43% 5. Total apeluri 7.697 – 10.068 +2.371 +30,80