lun. dec. 23rd, 2024

rgtNicio surpriză – primăvara aceasta, PRO TV a fost televiziunea preferată a românilor!
PRO TV, creștere considerabilă în 2019, comparativ cu 2018
PRO TV a început anul 2019 în forță! Încă din luna ianuarie, grila de primăvară le-a adus tuturor românilor, zi de zi, conținut local pe care l-au preferat. Fie că a fost vorba despre seriale sau divertisment, telespectatorii au ales de fiecare dată producțiile liderului televiziunilor din România: VLAD, Las Fierbinți, Ferma – Un nou început! sau Românii au talent.

Dacă în anul 2018 PRO TV era lider cu o medie de 25.4% share* în prime time, 2019 vine în aceeași perioadă (29 ianuarie – 31 mai) cu o creștere de audiență: PRO TV a obținut în prime time o cotă de piață medie de 26.7%, cu 1.3 puncte procentuale mai mult decât anul trecut.

Primul sezon al serialului VLAD a obținut o medie de 24% share, conducând topul audiențelor în intervalul său. Comparativ cu același interval orar din 2018, producția de nivel cinematografic a adus pentru PRO TV o creștere de 6.1 puncte procentuale în 2019!

“Duo-ul” Las Fierbinți & Ferma – Un nou început! a fost, bineînțeles, lider de audiență! Aventurile fierbințenilor au obținut o medie de sezon de 31% share, iar cele ale fermierilor au adus cea mai mare cotă de piață medie a show-ului, de la lansarea din anul 2015: 24.5%. Comparativ cu anul 2018, Ferma – Un nou început! a adus pentru PRO TV o creștere de 2.8 puncte procentuale.

Cel mai urmărit show de divertisment din țară, Românii au talent, a fost și el în creștere anul acesta! Cu o medie de 43.7% share în 2019, sezonul suprem a fost în creștere cu 2.8 puncte procentuale față de anul trecut.

Filmele și meciurile de fotbal au fost și ele preferatele publicului atunci când au fost difuzate de PRO TV! Cele mai urmărite 20 de filme din 2019 au fost, bineînțeles, la PRO TV.

Zi de zi, săptămână de săptămână, grilă de grilă, PRO TV le pregătește românilor programe care să fie pe gustul lor. Iar toamna 2019 nu face nicio excepție, stay tuned!

***
*Cifrele au fost furnizate de Kantar, copyright ARMADATA. Cifrele de audiență sunt pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani, care locuiesc în mediul urban. Au fost luate în considerare producțiile cu cel puțin 3 difuzări. Au fost luate în considerare doar primele difuzări.