20 aprilie 2024

Lărgirea la patru benzi a DN 71, o amintire! Proiectul a fost eliminat din sistemul de licitaţii publice

 

dn71„Am militat din 2012 pentru DN71. Am refăcut studiul de fezabilitate pe patru benzi, l-am scos cu dificultăţi mari la licitaţie… Zilele trecute, după nenumărate amânări, a fost scos de tot de pe SEAP. Nu ştiu dacă are legătură cu Guvernul acesta sau cu cel precedent… Va trebui să facem demersuri la Guvernul Orban, să readucă acest proiect în faza de licitaţie publică.

De ce vă spun că este un proiect pierdut pentru exerciţiul financiar european 2014-2020? Pentru că, pe POIM, pe drumuri naţionale şi autostrăzi, este o suprascriere, de 200%. Vor primi finanţare cam 120%, fiindcă mai rezultă economii la licitaţii. Toată bătălia a fost să intre alte drumuri şi să nu ajungă drumul nostru, deşi era pe o poziţie prioritară. Vorbim aici şi de DN 71 şi de de DN7, că ele sunt la pachet, prin proiectul european.

Avem acum, dacă vă uitaţi cu atenţie, drumuri de pe la Bistriţa, de unde era ministrul Dezvoltării, avem drumuri de pe la Neamţ, de unde era adoptat ministrul Răzvan Cuc de la Transporturi.

Cine-i vinovatul principal? Primul este Rovana «Pauker» Plumb. Fiind ministrul Fondurilor Europene, să ai în mână banii pentru aceste proiecte şi să nu-ţi pese niciun minut de judeţul Dâmboviţa, este inacceptabil. Acest personaj politic trist trebuie să-şi facă bagajul din judeţul Dâmboviţa. Măcar să ne lase în pace, să nu ne mai întâlnim cu ea şi cu dl «Goe» Plumb la tot felul de manifestări. N-au făcut nimic pentru acest judeţ.

Al doilea vinovat este Oprea. Eu, când am fost preşedinte de Consiliu Judeţean, eram săptămânal, una-două zile, la ministere. Pe el nu-l cunoaşte nimeni. Nici miniştrii, nici secretarii de stat, nici portarii… Este un personaj inexistent pentru administraţia publică şi lucrul ăsta îl plătim noi, toţi”, a declarat senatorul Adrian Ţuţuianu.

fb-share-icon20

Lasă un răspuns

Social Share Buttons and Icons powered by Ultimatelysocial